10 augusti 2010

Tradera istället för Blocket idag!

Ja ni.
Jag var allt lite irriterad sist.
Sådant som händer ibland!

Blocketköpare är ju inte bara dryga typer fick jag erfara igår, när min nu 12-åriga dotter själv monterat ner sin våningssäng och buntat ihop den, och jag sedan lagt ut en annons utan bild.
Köparna dök upp efter en halvtimme, och tog med sig sängen som en enda stor brädhög.

Så nog om Blocket nu.

Idag har jag lagt ut ett par annonser på Tradera istället.
Bl a min glaskupa med tillhörande fat på fot.
Tycker så mycket om den, men känner att det kanske är dags att ta fram något annat. Det finns ju en del fint som väntar i skåpen också.
Men liiite osäker är jag allt på om försäljningen är rätt, därav det lite höga "köp nu"-priset...






Den står på ett så fint fat...


Här i Borlänge finns den inte att få tag på längre, men vet inte hur det är i resten av landet i olika butiker.
Men, EN finns iaf på Tradera. NU!

Ha det gott alla bloggisar!

Kraaaaam!!!!!

Inga kommentarer: