14 januari 2011

Susanne

Hej vänner!

Ännu en iskall dag i Borlänge.
Är lite trött på vintern nu, och låtsas att våren är här. Och på söndag har de lovat plusgrader, jag hoppas innerligt att det slår in. Finns inget bättre än takdropp!

Idag har jag lånat en favoritbild av Susanne som har bloggen Me and Alice, som jag är säker på att ni alla känner till väl.

Susannes blogg är den största inspirationskällan för mig.
Enkelt, rent och snyggt. Alltid.

Drömmen vore att Susanne kom hit och tog mitt hem i sina händer, och förvandlade det på just det sättet som bara hon kan -med mina saker..


Visst är det underbart?!


Jag önskar er alla en riktigt fin helg!

Kram Hanna


8 kommentarer:

Hanna sa...

så fina stolar du visar på bilden.
Kram
Hanna

irma´s uthus sa...

Verkligen en fin bild. Ha en fin helg! kram irene

Dessie sa...

Ja hon kan hon Susanne.

Ha en bra helg

Kram Dessie

me and alice sa...

Hej vännen!
Vad go du är, men jag vet att du kan lika bra och vi har ju lite samma smak!!!!!!!!!!!!!!

Fast jag kommer gärna och hjälper dig! Tänk vad kul vi skulle ha!!!
kram och trevlig helg!
Susanne

Systrarna Hjertén sa...

Jag tycker att du verkar kunna jättebra alldeles själ, supermysig blogg också!

Mvh
Frida

Systrarna Hjertén sa...

Jag tycker att du verkar kunna jättebra alldeles själ, supermysig blogg också!

Mvh
Frida

vitadrömmarobusigabarn sa...

Tittar in o önskar dig en fin dag
Så mysig blogg
kram Tina

hemtrevnad marie sa...

Jag tror du fixar det galant själv vännen!!
Annars har du ju tur som har Susanne så nära:)
kraam