16 maj 2008

Utlottningen är stängd!



Hej på er!

Nu är utlottningen stängd!
Jag ska gå igenom alla kommentarer, och skriva ner alla namn på lappar innan vi drar vinnarna.
Jag kommer även att ta med dem som lämnat kommentar via mail. Känns lite hårt annars.

Jättekul att så många ville delta!

Lycka till nu alla, så avslöjas vinnarna om några timmar!

Passar på att visa er några bilder på våran vackra äppelblom som vi fick trots att Gubben gick loss som en dåre på träden.


På det här trädet blev det galet mycket blom, men det har att göra med att Gubben inte klippte det alls. Efter att jag grät när jag såg de andra två träden lessnade han ur.
Så kan det gå!


Fast det kom även lite blom på dem han klippte. Så vackert. Synd att inte himlen kunde vara blå bara.


På återseende om en liten stund!
Kram Hanna

P.s Tack för alla gulliga "krya på dig"-hälsningar jag fått. Jag mår mycket bättre nu, och har gjort i ett par dagar. Snorandet fortsätter, men det får man väl räkna med när man är allergisk mot denna årstid.

6 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Skönt att du mår lite bättre!

Väntar med spänning på vem vinnaren blir..!

Kram & trevlig helg!!!

/ Jenny

<3

Änglahem sa...

Ojojoj....här har du lite att skriva en stund!....82 kommentarer såg jag! Vad kul.....!

Sitter väl kvar här och biter på naglarna och väntar....tralalaa...förmodligen till ingen nytta så jag tror jag fortsätter med mitt plockande av flickornas "bröte"...vi ser ju lite olika på det där med bröte dom och jag*fniss*.

Ses sen!

Kramis

Gårdsromantik sa...

Hjälp vilket jobb med utlottningen - men det var ju så mycket vackert.

Tur att du hann stoppa bävern i tid!

Kram Maud

Tinnar och torn sa...

AAAAAAAAAA...håller tummarna så jag blir blå...Kram P ps vilka fina äppelblom...

Malin - I min trädgård sa...

Grattis till vinnarna!

Haha, ja det var väl tur att det kom lite äppelblom iallafall! Skönt att du mår ltie bättre! Här hemma mår min man också hängigt, ont i halsen, värk i kroppen osv. Det är många som är sjuka...

Ha en skön helg!

Kramar!

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Va skönt att höra att du är på bättringsvägen. Själv så är jag fortfarande lite krasslig.

Vilka söta små hjälpredor du hade vid lott dragningen.

Fina bilder du tagit på äppelblom!

Ha en Trevlig Helg!!
Kraaam Benita