23 maj 2011

Hemnet & Fastighetsbyrån

Hej!

Så var min loppis slut...
Det har verkligen varit jätteroligt, med en massa härliga möten med likasinnade människor.

Just nu står det en del saker kvar på gården, och att plocka undan det känns inte speciellt inspirerande.
Men, men. Det lär väl göras det också.

Idag börjar allvaret på riktigt.
Jag ska själv fota alla bilder här hemma till hemnet.
Roligt, men väldigt nervigt.
Om jag var självkritisk innan, så är det inget jämfört med vad jag nu är.

Huset finns redan ute på hemnet, men imorgon kommer det mer bilder där.

Jag bjuder er på en liten förhandsvisning av det som komma skall.

En del av vardagsrummet.
Jag har fått tag på ett sött rådjurshuvud från 1943. Han är lite skamfilad, men jag älskar honom. Det är jag dock ensam om...
Och ni, kolla min vita hortensia i hörnet. Föll som en fura när jag såg den. kunde inte motstå den!



Innerhallen sett från vardagsrumsdörren.



Samma hall, från andra hållet...

Visning av huset blir det den 1:a juni. Mer info finns på Hemnet, och hos Fastighetsbyrån...

Sköt om er alla söta!

Stor kram
Hanna


3 kommentarer:

me and alice sa...

Ett stort lycka till med husförsäljningen Hanna!!! Kommer nog gå snabbt och dyrt tror jag!
kram Susanne

ps. Fast det var synd att ni inte var dom som blir våra nya grannar...

Mitt Vita Björkebo sa...

Ja LYCKA TILL nu.....å Jätte tack för en fin loppis och butik!
Kolla gärna min tidigare kommentar..är så besviken på mig själv!!!

Kram Å ha det bra! ANNA

"Hemmet är min vrå" sa...

Tack för en rolig och billig loppis, superkul. Jag har placerat lite här och där, och får ta mig an stolar och dörrar och de andra grejerna lite då o då. Lycka till med huset. Ha så bra. Kram Mimmi