23 december 2007

Dan före dan...


Några saker som jag fick ta i min mammas butik igår. Hästen kommer att bli jättefin! Ni får se när han är klar!



Hej!
Idag är det 4:e advent. Och dan före dan...
Vad tiden har gått fort. Önskar att det hade varit lite mer tid kvar innan jul.
Det har varit så mysigt att pyssla och baka med mina 3 tjejer.
Visst kan man fortsätta pyssla även fast julen är över, men det är ändå något speciellt med julpysslet tycker jag. Och det vet jag att även de tycker.

Snart ska dammsugaren igång, och sedan ska skinkan fixas.
Värre än så blir det inte idag.
Det är ju inte ´The queen of England ´ som kommer hit imorgon...

Önskar er alla en fin dag!
Hoppas att ni kan ta er tid till att sitta ner när mörkret börjar falla och tända lite ljus och bara njuta...
Det ska jag göra!
Sköt om er!

2 kommentarer:

Lavendel & Romantik sa...

Hej synd att vi hade stängt lite tidigt men idag söndag har vi öppet till kl.16.00 Så kom gärna God jul Kram/Majsan

Vit stjärna sa...

Charmiga saker du fått med dig å mysigt med julpyssel tycker jag mé! Stjärnan som jag har i mitt fönster köpte jag på Åhléns förra året, tycker också dom är som allra finast med så många armar!
Önskar dig en riktigt GOD JUL!
Kram Anna