27 december 2007

Rea


Här är några av de fina saker jag fick i julklapp i år.
Fick även en spegel och ett gammalt skåp med spegeldörr. De får visas vid senare tillfälle eftersom jag har megaproblem med att fota speglar på bra sätt..





Hej!

Igår var jag på rean med de två äldsta tjejerna.
Vi var där i fyra timmar.
I en butik köade vi i en halvtimme.
I en annan butik kunde jag inte ens titta runt för kön tog upp hela den lilla butiken.

Tjejerna var jätteduktiga och klagade inte alls, de tyckte att det var roligt på rean sa de. De hittade en hel del fina kläder som de köpte för sina julklappspengar.

Jag hittade inget till mig själv utan blev bara svettig, stressad och irriterad.
Betalar hellre fullpris för kläderna än att jag utsätter mig för liknande igen!

Ni kan väl skriva och berätta om ni tycker att det är roligt att gå på rean den första dagen eller om det är någon som känner som mig!

Sköt om er!!!

3 kommentarer:

anette sa...

Hej. Jag måste börja med att tacka för den fin blomgruppen du gjort åt oss. Den står på vårat vardagsrumsbord.Tjusningen med mellandagsrean har jag aldrig förstått. Har varit på en och det blev nog den sista också.Stod bara och tittade på alla som jag tyckte rev och slet iallt. Gick hem utan något. Jag var istället till Lavendel och Romantik på Sveatorget och köpte mig en ljusstake. Vilken underbar butik. Ha det nu så bra alla i Det stora grå huset. Kram Anette.

me and alice sa...

Hej Hanna!
Åh, jag känner precis igen mig vad det gäller rean. Kanske stod vi i samma kö, hi,hi... Antar att du också var på kupolen??
Självklart kan du länka till mig.
Jag länkar gärna till dig om det är ok...
Kram Susanne :0)

LantlivsAnette sa...

Halloj ! och välkommen till blogg världen..en rolig och beroende framkallande värld..fniss..

Men vad är det jag ser där på dina bilder..en leksaks häst och gamla trä läster..precis vad jag är på jakt efter..du säljer inte en läst till mig ? har din mamma antik affär ?kanske det finns en till häst där ?
Ha det så bra så syns vi snart igen
Kram Anette