21 december 2007

Nya soffor?

Hejsan!

Jag har suttit här på morgonen och kollat in några andra bloggar.
Det är helt fantastiskt vilka hem folk har!!! Det ger så mycket inspiration att jag blir alldeles snurrig och sugen på att göra något själv. Men nu är det snart julafton, så det är nog inget läge för mig att sätta igång något nu...

Igår kom det reklam från Ikea.
Ett erbjudande på soffor.
Jag skulle vilja ha nya soffor.
Det är verkligen dags känner jag.

Det enda som säger emot är ju Gubben såklart.
-Vad ska vi göra med de gamla? säger han.
(Tusan, det är ju det minsta problemet! Jag bär ut dem på kärran och kör dem till tippen själv om det är det det hänger på!!! (Obs! Jag har inget körkort...))
Han tycker att vi ska vänta tills barnen blir större. Suck. Det sa han för några år sedan också. Men sedan dess har det kommit till nya barn. Men nu blir det inga fler barn, det kan jag lova!
Jag hoppas på soffor istället.

Inga kommentarer: