21 december 2008

Tack till alla er!





Tack till alla er som var med i min utlottning!
Sååå roligt att så många ville vara med!

Och ett stort GRATTIS till Maria Margareta som blev den som kammade hem vinsten, efter mycket räknande hit och dit, om och om igen...
Maila mig din adress så kommer paktetet på posten!


Jag vill ännu en gång tacka alla er som besökt min blogg under året som gått.
Besöksräknaren närmar sig 100.000 nu, och det känns lite overkligt måste jag säga.
Aldrig i min vildaste fantasi hade jag kunnat tro att så många skulle kika in till lilla mig, i mitt enkla hem.
Men jag hoppas givetvis att ni vill fortsätta att dela min vardag under det kommande bloggåret också!

Ta väl hand om er alla, så ses vi nog en snabbis imorgon igen!

Pöss & kram
Hanna

26 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Grattis Maria Margareta! Vilken vinst du får här hos kära Hanna :)

Och Hanna - du har allt annat än ett enkelt hem, jättefina möbler och vackra stilleben för jämnan!

Ser en fin spillkum i bakgrunden också... ska inte lotta ut den?! *ler*

Kram Jenny

Mia sa...

Stort grattis till vinnaren!

Jag fortsätter i alla fall att titta in även nästa år.

Ha en fin kväll!
Kram Mia

Petra sa...

Grattis till vinnaren. Jag hoppas att du har en tävling snart igen. Trevlig söndag önskar jag dig.

Veronica sa...

Grattis du glada vinnare!!
Jag är inte alls avundsjuk! *hrmmm*

Roligt att så många nya läsare har hittat dig, men det är ju tjusningen med utlottningar!!!!

Kram Veronica

me and alice sa...

Hej Hanna Panna!!
Grattis till vinnaren!!! Hmm... lite avis e jag nog!! *fniss* Skojade bara...
Va! Har du hittat en vit ranunkel! Åh vad fin den är!!
Hoppas ni haft en mysig advent...
Här har vi gjort knäck och svurit lite när formarna bara välter och nu är snart knäcken slut...
kran Susanne

My Lovely Things sa...

Grattis till vinnaren..lyckos henne..
ha det så bra..
kram anna

Heidi-anitha sa...

ikke rart mange titter inn.. Du har et så spesiellt og vakekrt hje med så fine og spesielle dataljer.. elsker det!

Ønsker deg og dien en riktig god jul. tennlys og senke ned skuldrene og nyt de magiske øyeblikkene til barna...

Klem White vintage

rosenskära sa...

En vit ranunkel - du kan då fresta Hanna! Ranunkler och anemoner är nog de vackraste blommor jag vet, speciellt tillsammans mmmm...

Tänk att du har haft så många besökare på så kort tid! Jag trodde att både du och Susanne (me and alice) hade hållit på mycket längre, ni känns liksom så etablerade.

Ser att det inte skymtar något rött hos dig. Inte här heller, tror inte det blir nåt heller. Ja, förutom polkagrisarna då!

Ha det riktigt bra i jul ch hoppas att tomten tycker att du har varit snäll...

Kramar/Lena

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Grattis till vinsten Maria Margareta!!!

Jag kommer följa dig & din blogg så länge du håller på =)

Du har något att hämta inne hos mig.

GOD JUL!!!
Kraam / Benita

Hemmalycka sa...

Grattis Maria Margareta!
Kram
Åsa

Tusenfröjd sa...

SÅ fin julgranen blev! Det är ju som sagt inte helt enkelt att få ha sin gran ifred:-) De där vita små julgranskulorna gillar jag skarpt... snyggt!
Jag önskar dig en rikgtigt God Jul!
Liv

Smultronstället sa...

Grattis till vinnaren!

Å det e klart jag vill fortsätta följa dig även nästa år, gulliga du.
Vad härligt med så många besökare, samtidigt som jag skulle tycka det var lite läskigt åxå..

Hoppas ni får en riktigt skön och bra jul:-)
Kram M

Hagbacken sa...

MIg blir du inte av med, vare sig du vill eller inte...jag hänger med..så länge du finns kvar...

Fast försvinner du här, så finns ju fortfarande telefonen kvar tack och lov!

Hoppas du är intresserad av mitt "erbjudande"...vi hörs imorgon. Nu ska vi se på saw V (fem)...imorgon ska jag ner en snabbis t kupolen å härmas nu igen genom att köpa de där änglavingarna jag mee....

Säker på att du inte vill ha kaffebesök då, ni kan ju alltid ta lite vitpepparkorn innan? *s*

Ne, förstår, skulle aldrig utsätta mig för den risken frivilligt..oj vad jag skrev nu då trots att vi "bara" pratat på tel ca fem eller sex ggr idag???

Ska ge mig nu..Natti, hörs i mon...

Hagbacken sa...

JO, vet du att i skrivande stund har du hela 544 besökare....otroooligt!!!

Inte stor???Ne, ne...kyss Karlsson då...el så kan jag göra det (M).... *s*

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till vinnaren. Självklart åtrkommer iv om och om igen. Gillar ju din blogg så mycket. Vi får väl se när räknaren slår om till 100 000.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Nettan sa...

Grattis till vinnaren !
Fortsätter gärna läsa din blogg 2009 =0)
Kram Nettan

majsan shabbychic sa...

Hej Hanna kul för den som tog hem priset..Vill önska er en Riktigt GOD JUL Kram/Majsan

Anonym sa...

Men guuud va roligt!!! Yippiiiii!! Jag som aldrig vinner nåt annars=) Oj då hade jag skrivit 2.. Hmm ja jag är den virrigaste människa jag vet. Men ja du kan lämna in det hos brorsan, de går jättebra. Visste inte att ni bor på samma gata..
Å va glad jag är att ja vann! Tack goa Hanna, vilken julklapp jag fick nu!
Kraaam=)

LOPPISLIV sa...

Hej Hanna! Grattis till alla dina besökare. Ditt enkla hem skriver du...Nä du, Helt enkelt vackert skulle jag påstå. Vill passa på och önska dig en härligt GOD JUL. Kram Paula

lottens vita och gröna sa...

oh vilken ljuvlig vacker gran du har hanna!

ha en underbar julhelg!

varmkram lotten

me and alice sa...

Tjingeling tjejen!
Önskar dig och hela din familj en underbar jul!!!
Kramar i stora lass!!
/Susanne & Alice

johanna sa...

Hej
Vill önska en riktigt god jul!
Kram

Malmkakan sa...

Malmkakan tillönskar Det stora grå huset en riktigt god jul och ett gott nytt år!

Kram, Cecilia

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Nu läste jag två inlägg på en gång, och önskade dig God Jul i det förra inlägget, men det gör jag naturligtvis här också!
Kram
Marie

Angel.Pearls sa...

Underbar ranunkel! Grattis till vinnaren// Eva

Hanna & Eve sa...

söta små gosiga barn du har . och fina saker har du lagt in .vill bara följa dig länge.




www.munkebackshanna.bloggspott.com